АНОНСИ – НОВИНИ – ОБ’ЯВИ – ПОВІДОМЛЕННЯ
  • Головна
  • Всі новини
  • КОМУНІКАЦІЯ МЕДИКІВ ПОЛІКЛІНІКИ №11 ТА ПАЦІЄНТІВ З ВАДАМИ СЛУХУ СТАЄ ДОСТУПНІШОЮ

КОМУНІКАЦІЯ МЕДИКІВ ПОЛІКЛІНІКИ №11 ТА ПАЦІЄНТІВ З ВАДАМИ СЛУХУ СТАЄ ДОСТУПНІШОЮ

Днями у КНП «Міська поліклініка №11» ХМР проведено навчання медичного персоналу з питання використання мобільного додатку в ході прийому пацієнтів, які мають вади слуху.

Фахівці Департаменту цифрової трансформації Харківської міської ради та ТОВ «Технології для людей» провели інструктаж з використання сучасних технологій для лікарів та медичних сестер. Мета заходу – зробити більш доступною послугу сурдоперекладу для комунікації медиків з пацієнтами.

Вже з минулого року в поліклініці використовується планшет зі спеціальним програмним забезпеченням, наданий медзакладу в рамках міської програми. Це обладнання забезпечує зв’язок з професійним сурдоперекладачем, який допомагає комунікувати з пацієнтом. Але планшет знаходиться в реєстратурі та має переноситися до кабінету лікарського прийому, що пов’язано з певними незручностями.

Відтепер кожен медпрацівник поліклініки має спеціальний мобільний додаток, встановлений у своєму смартфоні, і за потреби зможе під’єднатися до послуг сурдоперекладача та поспілкуватися з людиною, яка має проблеми зі слухом або мовленням.

Даний пілотний проект, що проводиться на базі нашої поліклініки, дозволить більш ефективно та цивілізовано, надавати необхідні медичні послуги людям з фізичними обмеженнями. У разі успішної реалізації проекту цей досвід стане надбанням інших медичних закладів Харкова.

На знімках: учасники навчання у поліклініці №11