Олена
написав 15 Серпня 2019 року
в
02:03
Вітаю!
У мене до вас є одна пропозиція і дві дуже серйозні претензії.
Пропозиція така: було б дуже зручно для пацієнтів, якби на сходинках точніше на сходовому майданчику перед входом на кожний поверх висіла б інформація про те, які відділення знаходяться на цьому поверху та кабінети №№. Невелика табличка, але це важливо. Наприклад, іду сходами і бачу напис - жіноча консультація, але ж на цьому самому поверху є і реабілітаційне відділення, а дізнатись про те, що воно саме тут, можна тільки якщо ножками пройти до дверей і прочитати там. Чому б не спростити життя і так не досить здорових людей і надати їм максимум інформації там, де вони її потребують?
Претензії:
1. Сьогодні я особисто обійшла три поверхи і не знайшла жодного відкритого туалету. Все замкнено. Персонал, до якого я зверталась, знизували плечима та казали - ну сходите на третий єтаж, а может и на четвертьій, посмотрите там. Я перепрошую, вам не соромно? Чому пацієнти мають принижуватись і ПРОСИТИ пустити їх до туалету, якщо це - одна з базових потреб будь-якого організму? В поліклініці багато людей похилого віку, багато мам приходить з дітьми, да врешті решт, чому всі інші теж мають або терпіти, або бігати поверхами і шукати десь шось? Якщо у вас є якийсь секретний відкритий для пацієнтів туалет, напишіть про це оголошення, ну ми живі люди!
2. Я розмовляю українською, і мені дуже неприємно, що з усіх, до кого я зверталась державною мовою, так само мені відповіли тільки на ресепшені. Всі інші спочатку робили такий вираз обличчя, немов я пропоную їм з'їсти живу жабу, потім з цим виразом починали штокать або казати, що мене не розуміють, доводиться все повторювати ледве не по слогах. Мене навіть спитали, чого це я раптом розмовляю "не па-русски в русскоговорящем городе".
Я навіть коментувати це не хочу, але ви - не якась там шарашкіна контора, а державний заклад лікування, тож всі співробітники мають володіти державною мовою. Як мінімум розуміти і не ставити такі безглузді питання.
Можете мене навіть не питати, хто конкретно це був, повірте, це загальна ситуація майже з усім вашим персоналом.
І наостанок питання. У мене є договір з сімейним лікарем, є напрямок від нього до профільних лікарів, які в свою чергу відправляють мене на здачу аналізів, все це має компенсуватись державою в рамках медичної реформи. Чому тоді в кожному кабінеті мені кажуть - ідіть в 13й, заплатіть внесок, квитанцію принесете мені? Не - якщо можете, зробіть пожертву, а саме - ідіть і заплатіть, і називають фіксовану суму. Це точно благодійність чи це здирництво?
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Олено!
Як Ви помітили, у нашому закладі охорони здоров’я проводяться ремонтні роботи. Після проведення робіт на майданчику перед входом до поверху буде розміщено інформацію про те, які структурні підрозділи на ньому розташовані.
Окрім цього, у приміщенні поліклініки туалети для відвідування пацієнтами знаходяться на кожному поверсі. Також, на першому поверсі поліклініки облаштований спеціалізований санвузол для людей з інвалідністю.
Більша кількість туалетів періодично ремонтується тому, що приводиться самими ж пацієнтами в непридатний стан.
Олено, стосовно питання відмови спілкування працівників поліклініки державною мовою, пропонуємо повідомити прізвища співробітників, з якими Ви спілкувалися.
Вважаємо за необхідне повідомити, що починаючи з 16.07.2019р., з моменту набрання чинності окремих положень Закону, співробітники закладу охорони здоров’я володіють українською мовою відповідно до вимог ст. 9 ЗУ «Про забезпечення функціонування української мови як державної».
Олено, у разі направлення пацієнта лікарем-терапевтом, з яким пацієнт підписав декларацію про вибір лікаря, до клініко-діагностичної лабораторії для здачі аналізів, діагностичні дослідження проводяться безкоштовно.
Іноді, медичні працівники пропонують пацієнтам надати, у разі можливості, добровільну, благодійну допомогу до БФ «Меценат», за що дуже вдячні пацієнтам.