Skip to main content

ГОСТЬОВА


 

Шановні пацієнти!
Адміністрація КНП «Міська поліклініка №11» Харківської міської ради
запрошує Вас до діалогу. Всі питання, зауваження, пропозиції будуть розглянуті й прийняті до уваги.
При цьому застерігаємо
: використання ненормативної лексики, погроз, пересилка спаму є неприпустимими.
Залишаємо за собою право на редагування та видалення записів.

Залишити новий запис в гостьовій книзі

 
 
 
 
 
Поля, відмічені зірочкою, обов'язкові для заповнення.
Ваша адреса e-mail опубліковуватися не буде.
З міркувань безпеки ми запишемо IP-адресу 3.19.56.45.
Ваш запис в гостьовій книзі може бути показан не відразу, а тільки після попередньої перевірки адміністрацією сайту.
Ми залишаємо за собою право редагувати, видаляти або не публікувати записи в гостьовій книзі.
1217 записів
Тетяна Чернецька Тетяна Чернецька написав 29 Серпня 2019 року в 22:35
Не могу не поделиться с пациентами и администрацией поликлиники негативным опытом взаимодействия с семейным доктором Кожемяко Дмитрием Николаевичем. Так случилось, что моя мама подписала с ним декларацию. Все было хорошо, пока не обращалась к нему. Но, к сожалению, начались проблемы со здоровьем, и довелось познакомиться с горе-эскулапом. В течение недели Кожемяко посылал пожилого человека с острой болью в брюшине то на анализы, то на УЗИ, то на консультацию, не оказывая никакой помощи. Все это время состояние ухудшалось, нарастала боль и слабость, появилась одышка. Доктора же интересовало только то, как бы вовремя закрыть больничный лист. В итоге он закрыл больничный и выписал направление в инфекционную больницу на стационар. В инфекционке удивились поставленному диагнозу и квалификации семейного доктора. В течение дня нас трижды перенаправляли из больницы в больницу и интересовались, как можно сделать такие странные выводы на основе имеющихся анализов.
Помимо неспособности поставить диагноз Кожемяко демонстрировал хамство и неуважение, позволял себе повышать голос, сунул куда-то заполненный обходной лист и заставил проходить осмотр по второму кругу. Хочу напомнить, что в новой системе первичной медицинской помощи пациент может легко поменять семейного доктора, наказав гривней непрофессионала и хама.
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Тетяно! Приносимо вибачення Вашій мамі та Вам. Наразі лікар-терапевт Кожемяко Д.М. знаходиться у відпустці і адміністрація поліклініки не має можливості з'ясувати усі деталі для розуміння ситуації, яку Ви описали. Після його виходу на роботу ми повернемось до розгляду питання, яке ви порушли у своєму зверненні.
Евгений Евгений написав 29 Серпня 2019 року в 11:04
Хочу подякувати лікарю-отоларингологу ГОЛОБОРОДЬКУ ОЛЕКСАНДРУ МИКОЛАЙОВИЧУ за дуже грамотне проведення лікування моєї хвороби. Я був дуже задоволений, як професіно провів прийом лікар, і призначене лікування дало одужання. Дякую! І бажаю Олександру Михайловичу подальших успіхів в роботі!
Анастасия Анастасия написав 27 Серпня 2019 року в 20:36
Здравствуйте!, подскажите пожалуйтста, меня записали к хирургу Головлев, хотела почитать о нем информациию, а ее нет на всех врачей есть, на этого врача нет!, я знаю что это новый врач его не было но все хотелось знать?, буду вам очень признательна если она будет на сайте!, либо ели можете скажите какой у него стаж работы, и какая категория!, очень хотелосьбы чтоб оказался хорошим специалистом!)
Відповідь Адміністрації: med1
Доброго дня, шановна Анастасіє! Вдячні Вам за звернення. На сьогодні на сайті медзакладу розміщено інформацію про нашого нового лікаря, який нещодавно почав працювати у поліклініці.
Відвідайте сторінку сайту Лікарі - Лікарі-фахівці та ознайомтесь з відомостями лікаря Головльова О.Г
Лена Лена написав 27 Серпня 2019 року в 20:20
Добрый вечер ув., администрация сайта!, подскажите пожалуйста с чем может быть связана перестройка uрафика врача стоматолога-хирурга Калиновская Ирина Игоривна? на сайте висит расписание, что она на второй смене?, и на стенде поликлиники тоже самое!!, я прихожу сегодня на вторую смену,отпросившись с раоты, а мне говорят,что она была на первой, я говорю тоесть, это как, на сайте одно, а приниает по другому, хочу заметить это уже не первый раз!!!, что расписание не соответстует приему???, врача!!!.
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Олено! Дуже школа, що наша колега лікар Калиновська І.І. принесла Вам незручності. Справа у тому, що того дня вона замінила свою зміну у зв'язку з сімейними обставинами, не попередив про це керівника відділення. Тож на сайті та у реєстратурі не була відображена ця заміна у графіку прийому.
Олена Олена написав 22 Серпня 2019 року в 00:54
В продовження попереднього запису.
1. Я продовжую бігти додому, а це півгодини, бо туалети продовжують бути зачиненими, персонал "не знає", що мені робити.
2. Вчора чула, як одна з медсестер (?) в коридорі голосно скаржилась інший на те що "нас заставляют писать отчеты на укрАнском языке". Ми живемо не в Україні? У нас вже українська не державна? І можна такі речі якось не обговорювати прилюдно?
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Олено!

В черговий раз повідомляємо, що у приміщенні поліклініки туалети для відвідування пацієнтами знаходяться на кожному поверсі.
Окрім цього ваше електронне звернення розглянуто на планерній нараді працівників закладу охорони здоров’я.
Починаючи з 16.07.2019р. з моменту набрання чинності окремих положень Закону, співробітники закладу охорони здоров’я відповідно вимог ст. 9 ЗУ «Про забезпечення функціонування української мови як державної» володіють українською мовою. Якщо Ви, Олено, звертаєтесь з питання дії співробітників поліклініки, просимо Вас вказувати прізвища працівників.
В подальшому, якщо Ви бажаєте повідомляти будь-яку інформацію (побачену, почуту у закладі охорони здоров’я), питання до якої у Вас виникли, пропонуємо звертатися до адміністрації поліклініки.
Благодарный пациет Благодарный пациет написав 17 Серпня 2019 року в 13:44
Медсестра терапии Голованёва Елена!Спасибо Вам за чуткость,отзывчивось,ответственность,мастерство в Вашем нелёгком туде и,просто за то,что Вы чудесный человек,всегда приходящий на помощь страждущим!
Олена Олена написав 15 Серпня 2019 року в 18:44
Я правильно розумію - тут публіклуються тільки ті відгуки, які подобаються модератору? Чому досі не з'явився мій великий текст, що був написаний сьогодні вночі?
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Олено! Ваше звернення отримано і знаходиться на розгляді керівництва поліклініки. Відповідь по суті порушених Вами питань буде надано у терміни, визначені діючим законодавством України щодо розгляду звернень громадян.
Олена Олена написав 15 Серпня 2019 року в 02:03
Вітаю!
У мене до вас є одна пропозиція і дві дуже серйозні претензії.
Пропозиція така: було б дуже зручно для пацієнтів, якби на сходинках точніше на сходовому майданчику перед входом на кожний поверх висіла б інформація про те, які відділення знаходяться на цьому поверху та кабінети №№. Невелика табличка, але це важливо. Наприклад, іду сходами і бачу напис - жіноча консультація, але ж на цьому самому поверху є і реабілітаційне відділення, а дізнатись про те, що воно саме тут, можна тільки якщо ножками пройти до дверей і прочитати там. Чому б не спростити життя і так не досить здорових людей і надати їм максимум інформації там, де вони її потребують?
Претензії:
1. Сьогодні я особисто обійшла три поверхи і не знайшла жодного відкритого туалету. Все замкнено. Персонал, до якого я зверталась, знизували плечима та казали - ну сходите на третий єтаж, а может и на четвертьій, посмотрите там. Я перепрошую, вам не соромно? Чому пацієнти мають принижуватись і ПРОСИТИ пустити їх до туалету, якщо це - одна з базових потреб будь-якого організму? В поліклініці багато людей похилого віку, багато мам приходить з дітьми, да врешті решт, чому всі інші теж мають або терпіти, або бігати поверхами і шукати десь шось? Якщо у вас є якийсь секретний відкритий для пацієнтів туалет, напишіть про це оголошення, ну ми живі люди!
2. Я розмовляю українською, і мені дуже неприємно, що з усіх, до кого я зверталась державною мовою, так само мені відповіли тільки на ресепшені. Всі інші спочатку робили такий вираз обличчя, немов я пропоную їм з'їсти живу жабу, потім з цим виразом починали штокать або казати, що мене не розуміють, доводиться все повторювати ледве не по слогах. Мене навіть спитали, чого це я раптом розмовляю "не па-русски в русскоговорящем городе".
Я навіть коментувати це не хочу, але ви - не якась там шарашкіна контора, а державний заклад лікування, тож всі співробітники мають володіти державною мовою. Як мінімум розуміти і не ставити такі безглузді питання.
Можете мене навіть не питати, хто конкретно це був, повірте, це загальна ситуація майже з усім вашим персоналом.
І наостанок питання. У мене є договір з сімейним лікарем, є напрямок від нього до профільних лікарів, які в свою чергу відправляють мене на здачу аналізів, все це має компенсуватись державою в рамках медичної реформи. Чому тоді в кожному кабінеті мені кажуть - ідіть в 13й, заплатіть внесок, квитанцію принесете мені? Не - якщо можете, зробіть пожертву, а саме - ідіть і заплатіть, і називають фіксовану суму. Це точно благодійність чи це здирництво?
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Олено!
Як Ви помітили, у нашому закладі охорони здоров’я проводяться ремонтні роботи. Після проведення робіт на майданчику перед входом до поверху буде розміщено інформацію про те, які структурні підрозділи на ньому розташовані.
Окрім цього, у приміщенні поліклініки туалети для відвідування пацієнтами знаходяться на кожному поверсі. Також, на першому поверсі поліклініки облаштований спеціалізований санвузол для людей з інвалідністю.
Більша кількість туалетів періодично ремонтується тому, що приводиться самими ж пацієнтами в непридатний стан.
Олено, стосовно питання відмови спілкування працівників поліклініки державною мовою, пропонуємо повідомити прізвища співробітників, з якими Ви спілкувалися.
Вважаємо за необхідне повідомити, що починаючи з 16.07.2019р., з моменту набрання чинності окремих положень Закону, співробітники закладу охорони здоров’я володіють українською мовою відповідно до вимог ст. 9 ЗУ «Про забезпечення функціонування української мови як державної».
Олено, у разі направлення пацієнта лікарем-терапевтом, з яким пацієнт підписав декларацію про вибір лікаря, до клініко-діагностичної лабораторії для здачі аналізів, діагностичні дослідження проводяться безкоштовно.
Іноді, медичні працівники пропонують пацієнтам надати, у разі можливості, добровільну, благодійну допомогу до БФ «Меценат», за що дуже вдячні пацієнтам.
Юрий Юрий написав 10 Серпня 2019 року в 17:40
Сегодня был на приёме у невропатолога Калашникова.Н.М
И вот был такой случай, пришла бабушка бывшая сотрудница поликлиники и никто не принял её, не выслушал все отнекивались и опирались и вот одна врач приняла и выслушала и приняла вне очереди её. Просто случайно и я оказался на этом приёме.Вр. Калашникова чуткая и добропорядочная в отличается от некоторых. Сидят у себя в кабинетах и в телефонах играют, а до людей им как не было делов так и не будет))
Відповідь Адміністрації: med1
Шановний Юрію! Дуже вдячні за Ваше звернення на Гостьову сторінку сайту та добрі слова на адресу нашої колеги.
Переконливо просимо Вас найти можливість зв'язатися по телефону з заступником головного лікаря по медичній частині Григор'євою Світланою Анатоліївною щодо уточнення в частині піднятого у зверненні питання "гри у телефонах ". Для прийняття заходів нам важливо знати, про кого з лікарів йдеться.
Зателефонуйте, будь ласка, по номеру 725-08-51
Янина Янина написав 10 Серпня 2019 року в 15:31
Хочу выразить огромную благодарность доктору Блажко Валентине Сергеевне за ее профессионализм!!!
Именно такие доктора вселяют твердую уверенность в нашу медицину и ее будущее!!!!
Неистово внимательная,отзывчивая,добрая,искренняя доктор!!!!!!за время ожидания приема я не заметила НИ ОДНОГО не довольного пациента.
Побольше бы таких докторов!!!!
Отдельное спасибо за экспресс тесты!)
СПАСИБО!
С уважением,Я)
Наташа Наташа написав 08 Серпня 2019 року в 20:19
Добрый вечер!, скажите пожалуйста мне частентко приходится ходить к стоматологу, а особенно к стоматологу-хирургу, вопрос таков, я читала на ответах форума что планируетьсяновое оборудование в кабинет стоматолога- хирурга скажите как скоро можно ожидать, ведь хочется чтоб лечение проходила в комфортных условиях, я видела что есть кабинеты с новым оборудованием, но!!, примерно когда будет в кабинет № 97 стоматолог хирург?, с большой благодарностью буду ждать ответа.
Відповідь Адміністрації: med1
Вітаємо Вас, Наталіє! Вдячні, за зацікавленість у розвитку нашого медзакладу.
З великою надією ми чекаємо подальшого розвитку реформування медичної галузі в Україні, а відтак і збільшення фінансування на потреби поліклініки. Сподіваємося, що у 2020 році продовжаться розпочаті зміни і у нас з'явиться можливість оновити обладнання та медичну техніку.
Влад Влад написав 06 Серпня 2019 року в 10:39
Відповідь від адміністратора: 1
фахівці процедурного кабінету КНП "Міська поліклініка №11" ХМР дійсно виконують маніпуляції за призначенням лікарів нашої поліклініки.
У штатному розписі медзакладу відсутній лікар-вертебролог, але є прийом лікаря-травматолога.
_____________________________
Так что с больной спиной мне еще надо идти к местному врачу-травматологу за бумажкой чтобы сделать простой укол в мышцу? Бездельники... Напишу об этом в горздрав - что там скажут о медицинской помощи в поликлинике...
Відповідь Адміністрації: med1
Шановний Владиславе! Ще раз пояснюємо Вам, що проблемами хребта у нашій поліклініці займаються лікарі таких спеціальностей, як травматолог-ортопед та невропатолог. У випадках загострень, пов'язаних з травмами, пацієнти звертаються до лікаря-травматолога, у разі загострень, що викликаються остеохондрозом - відповідно до лікаря-невропатолога.
До речі, класифікатор професій, що діє в Україниі, не містить медичної спеціальності "лікар-вертебролог", у переліку є лише лікар травматолог-ортопед.
Медичні працівники продедурного кабінету поліклініки згідно до своїх функціональних обов'язків виконують лише призначення лікарів медзакладу.
Влад Влад написав 05 Серпня 2019 року в 11:55
Обратился в субботу 3 августа в процедурный кабинет с просьбой сделать укол обезболивающего препарата. Предоставил препарат, шприц и направление. Мне отказала дежурная сделать укол по причине "направление выписал НЕ НАШ ВРАЧ". Но в поликлинике №11 вообще отсутствует врач-вертебролог. Пришлось идти к другому специалисту...
Відповідь Адміністрації: med1
Шановний Владиславе, фахівці процедурного кабінету КНП "Міська поліклініка №11" ХМР дійсно виконують маніпуляції за призначенням лікарів нашої поліклініки.
У штатному розписі медзакладу відсутній лікар-вертебролог, але є прийом лікаря-травматолога.
Анна Анна написав 03 Серпня 2019 року в 15:48
Добрый день. Была вчера на приеме у невропатолога Калашиковой Н.М., о котором сложилось двоякое впечатление. О выраженном болевом синдроме врач сделала запись в карточке только с моих слов, особо не вникая в подробности. Никакого осмотра, назначения обследований не было. Извините, но если я обратилась к специалисту, наверное была на то причина, в чем заключается функция врача? Зато про благотворительный взнос спросить не забыла, это оказывается обязательно при посещении любого врача. Т.е. если я за один день посещу несколько специалистов, то каждому должна "наблаготворить"? Тогда скажите почему мне не оказывают квалифицированную помощь? Я к врачу обращаюсь не для того, чтобы поговорить о жизни, а для того, чтобы он меня вылечил.
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Анно!
На загальнополіклінічній оперативній нараді лікарю Ковтуненко Н.М. було вказано на необхідність дотримання норм етики та медичної деонтології.
Благодійні внески пацієнтами вносятся за можливості.
Александр Александр написав 31 Липня 2019 року в 11:23
О, таки я не один, "Галина написав (ла) 25 Липня 2019 року в 23:45:", описала практически мою ситуацию, я был у этого же специалиста только 27.07.19 о чем я ранее писал. Сегодня заканчиваю колоть назначенные "специалистом" препараты, пока результат равняется 800 грн (это минимальная общая стоимость назначенных лекарств) другого результата нет(рекомендовались лекарства как средства для снятия болевого синдрома) боль только усилилась. Записался на прием в частную клинику.
Судя по поведению "специалиста" очень сомневаюсь что с ней кто либо проводил хоть какую то беседу, самое обидное что я работаю, с меня удерживают налоги для того что бы выплатить зарплату такому "специалисту" а в результате получаешь как минимум испорченные нервы. Не устраивает зарплата, "шуруй" в частную клинику или на пенсию и освободи место другому молодому специалисту, более человечному.
По поду записи через електронный кабинет в порядке "живой очереди", укажите пожалуйста информацию что в это время предполагается работа доктора с документами и все, что бы пациент не располагал на больше.
Відповідь Адміністрації: med1
Шановний Олександре! Ще раз вибачаємося за поведінку лікаря. На загольнополіклінічній оперативній нараді адміністрація націлила лікарів на дотримання етики та медичної деонтології.
Щодо призначення, яке було Вам зроблено, то воно відповідає діючим протоколам надання медичної допомоги, якими керувався лікар, зважаючи на стан Вашого здоров'я.
Про необхідність доповнення у роз'ясненнях про функціонування "живої черги" проінформовано розробника програми MedCardPlus.
Александр Александр написав 27 Липня 2019 року в 15:32
Добрый день, сегодня был вынужден посетить поликлинику №11, впечатление крайне негативное. Я воспользовался услугой записи через электронный кабинет, предварительно почитав все инструкции: в кабинете есть возможность выбора определенного направления специалиста, Ф.И.О. специалиста к которому можно записаться а также наличие свободных часов и дат, в каждый день есть возможность выбрать определенное время или записаться в так называемую живую очередь(ж/ч), при этом нигде не указано что специалиста нужно выбирать того который закреплен за вашим адресом, равно как нигде на сайте нет информации какой конкретно специалист закреплен за каким конкретно определенным адресом, также нигде не указано что запись в так называемую "живую очередь" предполагает прием в течение минуты. Я записался в живую очередь с 11-00 до 12-00, потому как другого времени именно в субботу не было(в рабочие дни я работаю). Пришел в 10.50, возле кабинета никого, постучал, заглянул, увидел что там пациент, извинился и начал закрывать дверь, в ответ услышал "что вы хотели?), я ответил" я на прием с 11-00, на что мне в ответ, "вы знаете что это прием не более минуты для того бы сдать или получить справку и т.п. и как ваша фамилия", назвал свою фамилию на что в ответ услышал "у вас вообще другой участковый врач", я ответил хорошо я дождусь время приема. На прием я попал в 11-40, за это время было принято 2 человека и еще два зашло по принципу "я только спросить", но я дождался, хотя какого либо желания идти на прием уже не было, не знаю какой это специалист время покажет по результатам его рекомендаций, но то что это хамка возомнившая себя супер-врачом этом факт, ели сдерживался что бы не нахамить в ответ, поскольку это женщина намного старше меня, я рад что мой адрес не попадает в зону ее участка обслуживания и в дальнейшем я буду избегать ее посещения и никому ее не порекомендую. ВОПРОС: специалиста надо выбирать того который закреплен за моим адресом? и где можно узнать какие специалисты закреплены за моим адресом? и где эта информация указана на сайте? запись в так называемую "живую очередь" предполагает прием в течение 1 минуты? и где это указано. Если ответы на мои вопросы утвердительные укажите где эта информация размещена на сайте, поскольку "хамка врач" мне объяснила "нечего на сайте регистрироваться надо звонить" это замечание я списал на старческий маразм. Жду ответа на поставленные вопросы, по результатам которого либо я соглашаюсь что был невнимателен при записи через электронный кабинет, либо дальше продолжу беседу со "специалистом" который меня принимал, администрацией поликлиники.
Відповідь Адміністрації: med1
Шановний Олександре! Приносимо вибачення за поведінку нашої колеги, що викликала у Вас негативні емоції. ДЛя того, шоб прояснити ситуацію і з'ясувати подробиці, вкажіть, будь-ласка, прізвище лікаря, до якого Ви зверталися.
Що стосується "живої черги", то це дійсно той час, який не передбачає прийому пацієнта, в основному він відведений для роботи лікаря з документацією.
Галина Галина написав 25 Липня 2019 року в 23:45
Добрый вечер! Очень хорошо, что наша семейная поликлиника "идёт" к прогрессу,и очень плохо, что некоторые врачи забывают о своей клятве Гиппократу! Мы записались (в эл.кабинете)в очередь к невропатологу Ковтуненко Н. П. При записи указали, что нам нужна консультация и указали проблему! Мало того, что нас приняли через 45 минут,от указанного на сайте времени..так и заходя в кабинет она сразу сказала, что у нас на приём ровно 1 минута !А это, извините, просто возмутительно! То есть,мы идём с острой болью, но она даже не удосужилась спросить, что беспокоит?! А только повторяла, а что вы сюда пришли?! А где прописаны?! (хотя я не знаю какое это имеет отношение к боли в спине?) И когда мы сказали, что у нас есть МРТ, то первый вопрос был :"А кто Вам назначал?! " Никому не советую теперь туда ходить! Я раньше считала, что врач всегда должен хотя бы предложить помощь!!! И попытаться помочь! Но...нам эта женщина отказала в помощи ! В вашей поликлинике есть адекватные врачи, у которых на первом месте - помощь пациентам! Но не у неё! На нас смотрели - оценивающе! Начали искать причины, почему нас не могут принять! И она сказала, что мы не правильно записались, потому что "черга" означает только что то забрать! Но откуда мы знаем правила?! И почему в своём кабинете я смогла указать, что нам нужна "консультация"?!Просто бардак! И разочарование!
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Галино! Перепрошуємо за незручності, які Вам були доставлені на прийомі. З лікарем-невропатологом Ковтуненко Н.П. було проведено бесіду та вказано на необхідність дотримання правил медичної етики.
Що стосується порядку прийомів лікарів-фахівців, то наразі він полягає у наступному: пацієнт має спочатку відвідати лікаря-терапевта, з яким заключено декларацію на надання первинної медичної допомоги. Виходячи з результатів прийому лікар-терапевт визначається з подальшим направленням пацієнта до лікаря-фахівця (у Вашому випадку невропатолога). Тоді Вас записують на конкретний час прийому. А так звана "жива черга" дійсно передбачена для вирішення технічних питань і передбачає дуже короткий проміжок, щоб провести повноцінний прийом.
Катя Катя написав 25 Липня 2019 року в 21:49
Сегодня была в вашей поликлинике, какие молодцы, делаете новые кабинеты, все очень хорошо, видела второй новый лифт, вы большие молодцы), так держать).
Виктория Виктория написав 24 Липня 2019 року в 22:00
Уважаемая администрация 11 поликлиники!
Хотим сказать слова благодарности массажисту Алиевой Ольге Р.Сын инвалид и нам рекомендован массаж который мы делаем не первый раз у Оли! Большое спасибо за доброе сердце и ее золотые ручки. Человек действительно профессионал своего дела-внимательная, отзывчивая! Побольше бы таких сотрудников! С уважением семья Таранник
Ирина Ирина написав 19 Липня 2019 року в 17:10
Обратилась к офтальмологу Черненок Маргарите Павловне,осталась очень довольна уровнем специалиста. Хороший, позитивный, внимательный врач. Чувствуется заблота с которой она относится к пациентам. СПАСИБО ВАМ ЗА ПРОФЕССИОНАЛИЗМ И ЧЕЛОВЕЧНОСТЬ !!!

АНОНСИ. НОВИНИ. ПОВІДОМЛЕННЯ

Інші матеріали

Перейти до вмісту