Skip to main content

ГОСТЬОВА


 

Шановні пацієнти!
Адміністрація КНП «Міська поліклініка №11» Харківської міської ради
запрошує Вас до діалогу. Всі питання, зауваження, пропозиції будуть розглянуті й прийняті до уваги.
При цьому застерігаємо
: використання ненормативної лексики, погроз, пересилка спаму є неприпустимими.
Залишаємо за собою право на редагування та видалення записів.

Залишити новий запис в гостьовій книзі

 
 
 
 
 
Поля, відмічені зірочкою, обов'язкові для заповнення.
Ваша адреса e-mail опубліковуватися не буде.
З міркувань безпеки ми запишемо IP-адресу 3.88.60.5.
Ваш запис в гостьовій книзі може бути показан не відразу, а тільки після попередньої перевірки адміністрацією сайту.
Ми залишаємо за собою право редагувати, видаляти або не публікувати записи в гостьовій книзі.
1215 записів
Сергей Сергей написав 12 Лютого 2020 року в 10:31
Хорошая функция запись на приём через интернет, вот только "нагадування про візит" перестали присылать, а так было идеально. А вот записаться к невропатологу такая же проблема, как и в советском союзе. А ещё перед тем, как попасть на приём к врачу нужно пройти ещё 4-х врачей, иначе не примут. Зачем создали такие проблемы людям?
Відповідь Адміністрації: med1
Шановний Сергію!
Наразі у ароікоініці ведеться підготовча робота по переходу на нову медичну інформаційну систему - Helsi, яку широко використовують медзаклади у багатьох регіонах України. Ми сподіваємося, що питання, які Ви порушили у своєму звернені щодо функціонування сервісу запису на прйиом, будуть з часом вирішені.
Ірина Ірина написав 09 Лютого 2020 року в 18:25
Добрий день, підписала декларацію з Маковецькою. Вже два дні не дає спокій в лівому боці, навіть уночі,запис гастроентеролога можна зробити лише на 20.02 , терапевт знаходиться до 22.02 на курсах, ЩО РОБИТИ ДО ЦЬОГО ЧАСУ?
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Ірино! На час відсутності лікаря-терапевта його завжди підміняю інший фахівець. Зверніться, будь ласка, до реєстратури поліклініки, де Вас проінформують про те, до кого з лікарів можна звернутися на прийом.
София Бойченко София Бойченко написав 07 Лютого 2020 року в 20:16
Отдельно хочется написать про якобы положительную реформу, которая в реальности привела к огромным очередям под кабинетами, в поликлинике творится ХАОС! Попасть на прием к специалисту очень сложно, врачей поставили в какие-то невозможные условия!! Может, сократили должности, может еще что, но мне врачей реально жаль!!
и в этих условиях У ВРАЧЕЙ ПОЛУЧАЕТСЯ , НЕ СМОТРЯ НИ НА ЧТО, ОКАЗЫВАТЬ ПОМОЩЬ, УДЕЛЯТЬ ВРЕМЯ, СЛУШАТЬ.
Я благодарю терапевта МОРОЗ ОКСАНУ ВИКТОРОВНУ за то, что при моем непростом заболевании так внимательно, основательно занималась моим здоровьем, переживала о скорейшем выздоровлении, с пониманием относилась и направляла на необходимые анализы и диагностику, и, что самое главное, все ВСЕГДА ВОВРЕМЯ! Спасибо огромное! Успехов, здоровья и всего самого лучшего!
Марина Шамшина Марина Шамшина написав 06 Лютого 2020 року в 19:26
Хочу в очередной раз выразить свою благодарность замечательному специалисту, Берегини нашей семьи - доктору гинекологу-узисту Кубышкиной Виктории Владимировне! Благодарим Вас за наших деток, за своевременную качественную, комплексную диагностику ( далеко не каждый специалист не только в нашей стране, но за ее пределами может посмотреть женщину и на кресле и на УЗИ!!!) , всегда квалифицированное лечение! Благодарим за то, что научила меня любить, ценить и верно беречь себя как женщину! Именно такие люди, настоящие профессионалы в своей отрасли делают нас счастливыми и свободными женщинами, учат принимать верные решения и нести за них ответственность!!! Спасибо огромное за Ваш труд!!!!!
Наталия Наталия написав 06 Лютого 2020 року в 17:25
Хочу выразить благодарность врачу Доле О.В. и медсестрам дневного стационара за их профессионализм!!!Уже лет 6 обращаюсь за помощью.Так как я человек работающий,неудобно приходить и ожидать своей очереди несколько часов.Раньше отделение дневного стационара работало до 19 часов и было удобно,так как после капельниц и уколов нужен отдых.Теперь рабочие часы сократили до 15 час.А работу врача и того меньше.Сейчас ходят слухи,что его вообще хотят закрыть.Надеюсь слухи о закрытии дневного стационара останутся только слухами.Не раз наблюдала отзывчивое отношение медперсонала к пожилым людям,им и так живется нелегко в наше непростое время.Не каждый человек может позволить обслуживание в частных клиниках.И нецелесообразно закрывать то,в чем нуждаются люди нашей страны.
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Наталіє, дуже вдячні Вам за відгук та подяку нашим колегам, які працюють у денному стаціонарі.
Щодо подальшої діяльності цього структурного підрозділу поліклініки. Наразі відбуваються структурні зміни у його роботі. Спеціалізована вторинна медична допомога буде надаватися в умовах денного стаціонару. Зокрема, кожен лікар-спеціаліст, який направляє пацієнта до денного стаціонару, особисто веде та контролює його лікування в умовах денного стаціонару, а медичні сестри виконують призначення.
Для покращення надання медичної допомоги адміністрацією поліклініки вирішено питання про збереження 0,5 стаки лікаря-терапевта, який продовжує працювати у денному стаціонарі.
Сергей Сергей написав 05 Лютого 2020 року в 21:10
Говорю спасибо врачу Доле О. В. и медсестрам дневного стационара, что в моей непростой ситуации с давлением смогли оказать профессиональную поддержку и относятся к своим пациентам по доброму и с вниманием. Препараты подобраны грамотно, действительно чувствую улучшение. Благодарю за ваш нелегкий труд!
София Бойченко София Бойченко написав 05 Лютого 2020 року в 20:41
Хочу выразить искреннюю благодарность врачу дневного стационара - Доле Оксане Викторовне! Меня наверное впервые так внимательно выслушали и серьезно отнеслись к лечению. Сколько добра, энергии и отзывчивости в этом человеке, профессионализма! Огромное количество пациентов проходит через нее каждый день, и к каждому - с участием, пониманием и заботой! Дай Бог Вам здоровья и долголетия!
Елена Елена написав 05 Лютого 2020 року в 17:06
Хочу выразить благодарность врачам гинекологического отделения Шугалей Марине Алексеевне и Кубышкиной Виктории Владимировне. Это большие проффесионалы своего дела!
Шугалей Марина Алексеевна прекрасный, опытнейший врач! Обладает большим багажом знаний в своей сфере не только на словах, но и на деле, уважительно и внимательно относится к пациентам! Грамотно подошла к моему лечению, помогла мне решить проблему со здоровьем четко и грамотно за что ей огромное спасибо!
Несколько раз доводилось попадать к другим гинекологам этой поликлиники, не хочу называть фамилии.., но конструктивности, профессионализма и человечности в подходе куда меньше.Прием ограничивался выслушиванием перечня возможных страшных диагнозов и выписыванием стопки направлений на анализы..

Теперь только к Марине Алексеевне!
Татьяна Татьяна написав 05 Лютого 2020 року в 12:07
Хочу поблагодарить гинеколога Викторию Владимировну. Была на онкоосмотре 3.02.2020 большое спасибо за чуткое отношение, профессионализм,понимание. Врач работает на своем месте. Рекомендую!
Максим Максим написав 04 Лютого 2020 року в 23:11
"При цьому застерігаємо: використання ненормативної лексики, погроз, пересилка спаму є неприпустимими." Моє питання від 03.02 про лікаря Кожемяка залишилось без відповіді. Чому цей лікар записує мене і членів моєї родини на прийом до себе без нашого відома? Чому ви видаляєте незручні питання? Дайте конкретну відповідь.
Відповідь Адміністрації: med1
Шановний Максиме! Ваше звернення передано на розгляд керівництва поліклініки. ВІдповідь буде надано у терміни, що визначені законодавством України щодо роботи зі зверненнями громадян.
Максим Максим написав 03 Лютого 2020 року в 22:19
Зайшовши сьогодні на свою сторінку https://cab.mcplus.com.ua/, побачив, що я і моя дружина, були на прийомі по запису у лікаря Кожемяка. Ніхто з нас про це нічого навіть не знав. При цьому записатися до цього лікаря неможливо - все зайнято на два тижні вперед. Цікаво, чому так відбувається.
Відповідь Адміністрації: med1
Шановний Максиме, як Ви уже з'ясували у особистій розмові з лікарем-терапевтом Кожемякою Д.М. запис у інформаційній системі МedCardPlus було зроблено з метою запрошення для проходження флюорографічного обстеження.
Вдячні Вам за звернення.
елена елена написав 25 Січня 2020 року в 11:24
здраствуйте можно ли проживаю в киевском районе обратится к стомат ологу вашей поликлиники .есть панорамный снимок
Відповідь Адміністрації: med1
Вітаємо Вас шановна Олено!
Ви можете отримувати стоматологічну допомогу у лікарів-стоматологів КНП "Харківська міська поліклініка №11" ХМР, незважаючи на місце проживання у Київському районі
Підійдіть, будь-ласка, у зручний для Вас час до стоматологічного відділення (4-й поверх будівлі поліклініки) і зверніться до чергового лікаря-стоматолога, який Вас огляне і за необхідності запише на прийом.
Рентгенівський знімок візьміть із собою, це допоможе фахівцю у встановленні діагнозу.
Дякуємо, що Ви обрали саме наш медичний заклад.
Светлана Светлана написав 23 Січня 2020 року в 21:46
Очень хорошо,что в поликлинике есть ДНЕВНОЙ СТАЦИОНАР!!! Его врачи (Доля О.В.) и медсестры (Онопко О.С.) квалифицированно и человечно поддержали здоровье моего папы после перенесенного на ногах инфаркта.Отдельная благодарность врачу-терапевту Веклич В.И.
Спасибо и будьте здоровы!!!
Півнева Тетяна Півнева Тетяна написав 22 Січня 2020 року в 16:21
Хочу висловити слова подяки терапевту ІващенкоА.В., яка протягом багатьох років підтримує здоровья моєї старенької матері.Їі рекомендації професійні, відповідають діагнозу хвороб. Лікар завжди уважний, чітко пояснює результати аналізів та чому рекомендувала ті чи інші ліки. Чого не можна сказати про лікарів лор та нервопатолага, які вважають,що у віці 80років паціентів лікувати немає потреби.
Михаил Михаил написав 22 Січня 2020 року в 12:53
Был на приеме у врача офтальмолога .Черенок Маргарита Павловна. очень внимательный ,доброжелательный врач.Провела необходимые обследования , объяснила причину возникновения моего заболевания . Назначила недорогое лечение ,которое помогло мне вылечиться .Спасибо вам за профессионализм и добросовестное отношение к нашему здоровью !
Анастасия Иванченко Анастасия Иванченко написав 21 Січня 2020 року в 21:45
Доброго времени суток!
Хочу выразить благодарность руководству поликлиники за то, что наконец-то в медучреждении появился специалист, который знает ответ на любой вопрос! Округова Татьяна Николаевна не только высококвалифицированный врач, но и отзывчивый, душевный, понимающий человек!
Доктор с большой буквы!
Вам и нам невероятно повезло!
Еще раз большое спасибо!!!
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Анастасіє! Дуже вдячні Вам за теплі слова на адресу нашої колеги.
Дійсно Тетяна Миколаївна Округова дуже професійний фахівець і чуйна людина. Вона вже 35 років займається лікарською діяльністю (до речі, розпочинала її відразу після закінчення вузу саме у нашому медичному закладі). У її послужному списку більше двадцяти років роботи на посаді заступника головного лікаря з медичної частини однієї з харківських поліклінік.
З кінця 2019 року вона очолює одну з найбільш відповідальних посад у КНП "МП №11" ХМР - заступника головного лікаря з первинної медичної допомоги.
Побажаємо їй разом успіхів у роботі і всього найкращого у житті.
Андрей Андрей написав 21 Січня 2020 року в 10:27
Здравствуйте! Подскажите какой невропатолог ведет 524 мкр-н? записали меня по месту жительство к Ковтуненко. Ждал очереди 2 недели, отпрасился с работы, пришел на прием. она меня выгнала с кабинета, я не веду этот район идите к Козырь, все точка! Я не привык к такому отношению, всегда захожу в кабинет улыбнусь поздароваюсь, но что за зверь меня встретила? Спускаюсь вниз в регистратуру спрашиваю, кто обслуживает мой адрес? в ответ: Ковтуненко Наталья Николаевна. Я говорю: она отказывается меня принимать. - Это пусть они разбираюсь с заведующей! А что делать мне? заведующая на больничном..
Відповідь Адміністрації: med1
Шановний Андрію! Ваше звернення розглянуте адміністрацією поліклініки, лікар-невропатолог Ковтуненко Н.М. надала пояснення з приводу цього прикрого випадку. Приносимо Вам вибачення.
Справа у тому, що Ви були записані у так звану "живу чергу", що передбачає всього одну хвилину часу на одного пацієнта для того, щоб вирішити якісь питання організаційного характеру - забрати заключення, рецепт тощо.
Для повноцінного консультативного прийому лікаря-невропатолога необхідно записатися на прийом до нього, а це можна зробити попередньо звернувшись до лікаря-терапевта, з яким підписана декларація.
Артем Артем написав 21 Січня 2020 року в 09:26
Козырь Юлия невропатолог

Пожалуйста примите меры, это не допустимо что б врач так общался с пациентами! Заведующая на бальничном. А в отделение творится не пойми что.

По 524 микраройону Ковтуненко отказывается принимать пациентов, отправляет к Козырь. На регистратуре и сама заведующая говорит Ковтуненко временно ведет 524 мкр-н. сама ковтуненко: не хочу не буду! Идите к Козырь. А Козырь просто не позволительно себя ведет с людьми!

Таких хамов как эти две. нет не в одном отделении. Пожалуйста примите меры, это нельзя оставлять на самотек.
Відповідь Адміністрації: med1
Шановний Артеме, дякуємо Вам за звернення та приносимо вибачення за наших колег, які допустили некоректність у поводженні з Вами.
Повідомляємо, що у ході реформування медичної галузі встановлено новий порядок прийому пацієнтів.
Для того, щоб записатися на прийом до лікаря-фахівця (у Вашому випадку - до невропатолога), необхідно, перш за все, звернутися до лікаря-терапевта, з яким підписано декларацію, а він, виходячи зі стану здоров'я пацієнта, приймає рішення про направлення пацієнта до так званого "вузького" спеціаліста і сам записує його на необхідний консультативний прийом.
Ви у день звернення не були записані на прийом.
Безмогорична Катерина Вячеславівна Безмогорична Катерина Вячеславівна написав 17 Січня 2020 року в 20:17
17.01.2020 Все добре) Врач прийшла о 19-20.Дуже багато викликів. Дуже приємна і люб'язна. І це незважаючи на такий насичений для неї день. Дякую)))
Катя Катя написав 17 Січня 2020 року в 19:54
Добрый вечер уважаемое руководство, для начала хочу поздравить врача стоматолога Калиновскую Ирину Игоревну с повышением заведующего отделение, желаю ей успехов в ее начинаниях, и хочу спросить она ведет прием как врач хирург?, очень приятно лечится у такого доброго врача, всегда поддержит успокоит настроит на позитивный лад)
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Катерино! Дякуємо Вам за теплі слова на адресу нашої колеги.
Повідомляємо, що Ірина Ігорівна не лише виконує адміністративні функції завідувача відділення, але й продовжує вести прийом як лікар-стоматолог-хірург.
Графік пройому можна переглянути на сайті поліклініки або у реєстратурі. Звертайтесь, будь ласка.
НА все добре!

АНОНСИ. НОВИНИ. ПОВІДОМЛЕННЯ

Інші матеріали

Перейти до вмісту