АНОНСИ – НОВИНИ – ОБ’ЯВИ – ПОВІДОМЛЕННЯ

ПАЦІЄНТАМ З ВАДАМИ СЛУХУ ПОЛІКЛІНІКИ №11 СТАЛА ДОСТУПНОЮ ПОСЛУГА ОНЛАЙН СУРДОПЕРЕКЛАДУ

Харківські медичні заклади приєдналися до проекту, що реалізовується в межах реформи міської медицини, ініційованої харківським міським головою Г.А. Кернесом. Відтепер пацієнти КНП «Міська поліклініка №11» ХМР, які мають порушення слуху, звертаючись до поліклініки, мають можливість за допомогою сурдоперекладача докладно спілкуватися з медпрацівниками.

Працівники реєстратури, використовуючи наданий поліклініці планшет зі спеціальним програмним забезпеченням, зв’язуються з професійним сурдоперекладачем, який допомагає комунікувати з пацієнтом.  Визначається мета його візиту, при необхідності проводиться запис на прийом чи надається необхідна пацієнту довідкова інформація.

Під час прийому лікаря також може бути підключено сервіс онлайн сурдоперекладу. Це особливо важливо, так як лікар може вислухати скарги пацієнта, задати уточнюючі питання, щоб використати отриману інформацію для ефективного  прийняття лікарських рішень з  тактики лікування та профілактики захворювання. Відтак пацієнт отримує повноцінну медичну допомогу, має можливість з’ясувати усі питання, які  у нього є до лікаря.

Зауважимо, що послуга онлайн сурдоперекладу  безкоштовна для всіх пацієнтів, які її потребують.

Медичні працівники та пацієнти вважать цю новацію актуальною і очікують позитивних результатів від її впровадження.

На знімку: у реєстратурі поліклініки №11

поліклініка №11, сурдопереклад