Гостьова

Шановні пацієнти!
Адміністрація КНП «Міська поліклініка №11» Харківської міської ради
запрошує Вас до діалогу. Всі питання, зауваження, пропозиції будуть розглянуті й прийняті до уваги.
При цьому застерігаємо
: використання ненормативної лексики, погроз, пересилка спаму є неприпустимими.
Залишаємо за собою право на редагування та видалення записів.

Шановні користувачі!
Ваші звернення з питаннь проблеми РЕЄСТРАЦІЇ на сайті та роботи системи MedCadrPlus, направляйте до служби технічної підтримки інформаційної системи MedCadrPlus (MCPLUS), фахівці якої впроваджували програмне забезпечення і відповідають за його ефективне функціонування.
Свої питання надсилайте у службу підтримки: support@mcplus.com.ua

Залишити новий запис в гостьовій книзі

 
 
 
 
 
Поля, відмічені зірочкою, обов'язкові для заповнення.
Ваша адреса e-mail опубліковуватися не буде.
З міркувань безпеки ми запишемо IP-адресу 3.235.75.196.
Ваш запис в гостьовій книзі може бути показан не відразу, а тільки після попередньої перевірки адміністрацією сайту.
Ми залишаємо за собою право редагувати, видаляти або не публікувати записи в гостьовій книзі.
593 запису.
Сергей Сергей написав (ла) 28 Березня 2020 року в 12:41:
Добрый день,что означает переход на новый МИС,почему стало невозможно записаться на приём онлайн,и посмотреть расписание?
Відповідь від адміністратора: med1
Шановний Сергію! Ви можете записатися на прийрм онлайн та переглянути розклад лікарських прийомів.
Але для цього необхідно зареєструватися на порталі медичної інформаційної системи Helsi.
Зайдіть на сторінку поліклініки №11 - за посиланням https://helsi.me/clinic/?area=cd648f8a-38c8-4ec3-b5e5-68f6a33421d9&organization=%D0%9A%D0%9D%D0%9F%20%22%D0%9C%D0%86%D0%A1%D0%AC%D0%9A%D0%90%20%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%BA%D0%BB%D1%96%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0%20%E2%84%9611%22&searchMode=organization&settlement=18589
Виберіть лікаря та перегляньте графік його прийому. За необхідності тут же можна записатися на прийом. А для того, щоб повною мірою користуватися сервісом (зокрема, переглядати свою електронну медичну картку) треба підтвердити свою реєстрацію та заповнити згоду на обробку Вашої персональної інормації. Для цього слід особисто звернутися до реєстратури поліклініки.
Ірина Ірина написав (ла) 26 Березня 2020 року в 20:19:
Добрий вечір, виникло питання щодо юридичної площини дій працівників. Мій чоловік, Максимов Валерій Федорович, 1968,лікувався після інфаркту протягом 4 місяців, останні 3 місяці у кардіолога Степанеко. Всі дії виконував відповідно до вказівок лікарів. Так 24 березня його документи були передані до ВТЕК,25 березня йому було назначено на 8-00 приїхати до обласної лікарні за документами.Як результат- він отримав 3 групу інвалідності, але в лікарняному зазначили останню дату лікарняного 23 березня. 26 беоезня він приступив до роботи- і тут виникла колізія- 2 дні, які він іздив за вказівками лікарів щодо оформлення документів- це на роботі прогули. Невже підписуючи групу інвалідності на лікарняному датою 25 березня, можна було закрити лікарняний 23 березня? Це все робиться для того, щоб людина після інфаркту ( гіпертонік 3 ст.)отримала новий стрес? Прошу надати роз.яснення , що в подальшому буде підставою щодо звернення до юридичних органів.
Відповідь від адміністратора: med1
Шановна Ірино!
На Ваше електронне звернення з приводу, як на Вашу думку не належного оформлення листка непрацездатності Вашому чоловіку Максимову Валерію Федоровичу розглянуто, на що адміністрація КНП «Міська поліклініка №11» ХМР повідомляє, що згідно діючого законодавства, керуючись спільним Наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства праці та соціальної політики України, Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Фонду соціального страхування від несчастних випадків на виробництві та професійних захворювань України від 03.11.2004р. №532/274/136-ос/1406 «Про затвердження зразка, технічного опису листка непрацездатності та Інструкції про порядок заповнення листка непрацездатності», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.11.2004р. №1454/10053, листок непрацездатності продовжується до дати направлення документів на МСЕК.
У графі «Направлений до МСЕК» здійснюється запис дати направлення документів на МСЕК, що підтверджується підписом голови лікарсько-консультативної комісії.
У графі «Оглянутий у МСЕК» зазначають дату огляду хворого.
У графі «Висновок МСЕК» робиться відповідний запис, що засвідчується підписом голови МСЕК та печатного МСЕК: «визнаний інвалідом певної групи та категорії».
У разі визнання хворого інвалідом дата встановлення інвалідності повинна збігатись з днем надходження (реєстрації) документів у МСЕК.
24.03.2020р. документи Максимова Валерія Федоровича були прийняти та зареєстровані на обласній кардіологічній МСЕК №1.
25.03.2020р. Максимов В.Ф. був оглянутий лікарями обласної кардіологічної МСЕК №1, де він був визнаний інвалідом третьої групи .
25.03.2020р. на прийомі в КНП «Міська поліклініка №11» ХМР заступник головного лікаря з експертизи тимчасової непрацездатності Абрамова-Хірна І.А. перевірила вірність оформлення листка непрацездатності Максимова В.Ф. згідно з рішенням МСЕК та у доступній формі відповіла на усі питання, яки виниклі у Максимова В.Ф. згідно оформленні листка непрацездатності, згідно рекомендацій вказаних в індивідуальної програмі реабілітації інваліда, виданої йому кардіологічної МСЕК, згідно продовження медичного спостереження у лікарів поліклініки та рекомендації щодо соціально-трудової реабілітації.
Максимов В.Ф. був задоволений проведеною роз’яснювальною бесідою
Аня Аня написав (ла) 25 Березня 2020 року в 18:38:
Добрый вечер!, я уже спрашивала вас, про стоматолога, дело в том что мне нужен стоматолог-хирург, а как я понимаю на первом цокольном этаже №2 ведет стоматолог-терапевт!, подскажите пожалуйста он сможет помочь моей ситуации!, было удаление зуба еще в феврале месяца доси болит и напухшая десна, как быть в моей ситуации., с превеликой БЛАГОДАРНОСТЬЮ))).
Также хочу выразить в ваш адрес огромную благодарность, что в нашей поликлинике появился сайт, что мы можем узнать информацию, также выражаю благодарность врачу стоматологу-хирургу Калиновской Ирине Игоревне, за ее чуткое отношение)
Відповідь від адміністратора: med1
Шановна Анно!.
Лікар стоматолог-хірург працює у поліклініці у дві зміни, у суботу з 08.00 до 13.00.
При зверненні до поліклініки Вам буде виміряна температура на вході у будівлю. При відсутності підвищеної температури Ви зможете пройти до стоматологічного відділення і отримати необхідну медичну допомогу.
Необхідно мати захисну маску, рукавички та бахіли.
Дякуємо Вам за увагу та позитивну оцінку роботи медзакладу та медправцівників.
Алина Алина написав (ла) 24 Березня 2020 року в 09:10:
Добрый день! Подскажите, пожалуйста, можно ли заключить декларацию онлайн?
Відповідь від адміністратора: med1
Доброго дня, шановна Аліно!
Заключення декларації на надання первинної медичної допомоги від відвідування поліклініки наразі не передбачено.
Для подання декларації необхідно прийти до лікаря на прийом і повідомити йому про бажання укласти з ним декларацію. З собою потрібно мати:
• документ, що посвідчує особу;
• ІПН (реєстраційний номер облікової картки платника податків);
• мобільний телефон.
Щоб не втрачати час при укладанні декларації, внесіть свої дані в особистому кабінеті на сайті медінформсистеми https://helsi.me (саме на цьому веб-ресурсі Ви зможете записуватися онлайн на лікарські прийоми). Попередньо необхідно зареєструватися.
Переглянути відомості про лікарів-терапевтів можна на сайті поліклініки за посиланням
http://11pol.city.kharkov.ua/%d0%bb%d1%96%d0%ba%d0%b0%d1%80%d1%96-%d1%86%d0%b5%d0%bd%d1%82%d1%80%d1%83-%d0%bf%d0%bc%d1%81%d0%b4-%d0%bf%d0%b5%d1%80%d0%b2%d0%b8%d0%bd%d0%bd%d0%be%d1%97-%d0%bc%d0%b5%d0%b4%d0%b8%d0%ba%d0%be-%d1%81/
Звернатємо увагу, що лікар може відмовитися прийняти від Вас декларацію лише у випадку, якщо Він набрав рекомендовану кількість пацієнтів (сімейний лікар - 1800, терапевт - 2000.
ВІдомості про кількість декларацій, які подані лікарю,, можна з'ясуватися у реєстаратурі поліклініки або подивитися на сайті НСЗУ
https://nszu.gov.ua/e-data/dashboard/elektronna-karta-misc-nadannya-pervinnoyi-mediko-sanitarnoyi
Майя Майя написав (ла) 23 Березня 2020 року в 18:29:
Здравствуйте! Как узнать телефон семейного врача Мисько Романа Васильевича, если в декларации записан только телефон регистратуры? На моё письмо на контактный адрес kzoz.hmp11@ukr.net никто не ответил. Заранее спасибо за ответ!
Відповідь від адміністратора: med1
Шановна Майє! Телефон Вашого сімейного лікаря відправлено на електронну пошту, яку Ви вказали у своєму зверненні на Гостьову сторінку сайту поліклініки.
Дякуємо за звернення і бажаємо здоров'я.
Аня Аня написав (ла) 22 Березня 2020 року в 19:18:
Добрый вечер, подскажите пожалуйста врачи стоматологи ведут прием в связи с короновирусом?, дело в том что у подруги напухла десна?, если не ведут прием то куда можно обратится?, благодарю.
Відповідь від адміністратора: med1
Шановна Анно!
На Ваше питання повідомляємо, що ургентна стоматологічна допомога надається пацієнтам у кабінеті №2, який розміщено у цокольному поверсі поліклініки.
Катя Катя написав (ла) 20 Березня 2020 року в 14:21:
Добрый день!, подскажите почему нет расписание врачей на сайте поликлинике?, хотела посмотреть как принимает врач ни на одного врача нет расписание, раньше было!, ни на стоматолога, ни на терапевта, ни на хирурга!, заранее благодарю.
Відповідь від адміністратора: med1
Шановна Катерино! Наразі поліклініки Харкова розпочинають використовувати нову медичну інформаційн систему, тож окремі сервіси тимчасово не функціонують.
Відтепер як користувач Ви можете перерєструватися на новому медичному порталі Helsi.me за адресою https://helsi.me та через особистий кабінет дистанційно записуватися на лікарські прийоми.
Ирина Ирина написав (ла) 08 Березня 2020 року в 09:22:
Хочу виразити подяку за професійність та сучасне бачення нових шляхів лікування лікареві Гриценко Марині Петрівні,гастроентерологу.В свій час була можливість лікування у приватних лікарів, але Марина Петрівна набагато краще багатьох спеціалістів, дуже оперативно все пояснює,не пише захмарні рецепти,але тільки необхідне ,пояснюючи дію та необхідність кожного препарату,розписуючи конкретно всі кроки лікування.Дякую Вам,а адміністрації поліклініки раджу берегти та заохочувати таких спеціалістів,адже їх у вашому закладі небагато!
Владислав Владислав написав (ла) 07 Березня 2020 року в 18:15:
Любимая нами Светлана Максимовна Яскевич ! Поздравляем Вас с праздником 8 марта .Желаем вам здоровья,удачи ,благополучия.Вы не только Врач стоматолог Вы- замечательный Человек .Спасибо Вам за вашу работу .
Віра Віра написав (ла) 03 Березня 2020 року в 21:30:
Вся моя семья хотим выразить огромную искреннюю благодарность врачу Колупаевой Татьяне Анатольевне. Внимательная, выдержанная, культурная, душевная. Все ее назначения приносили быстрое выздоровление.Врач - профессионал. Опытная, знающая.Сколько раз беспокоили по телефону- всегда умный, профессиональный совет и назначение, а через день -два поинтересуется здоровьем. Мы просто тронуты высокой культурой общения этого врача! Просто рады, что выбрали Татьяну Анатольевну своим семейным врачом. Здоровья, успехов, терпения Вам, дорогая Татьяна Анатольевна, на долгие годы.
Владислав Владислав написав (ла) 25 Лютого 2020 року в 21:01:
Хочу поблагодарить стоматолога Яскевич Светлану Максимовну и стоматолога хирурга Смоляника Андрея Николаевича .Вы специалисты своего дела .Спасибо Вам за вашу работу .Буду и дальше к Вам обращаться.
Ирина Ирина написав (ла) 24 Лютого 2020 року в 16:06:
Хочу выразить благодарность Черненок Маргарите Павловне за высокий профессионализм, отзывчивость и умение.
Вадим Вадим написав (ла) 20 Лютого 2020 року в 11:11:
Хочу поблагодорить весь персонал 11 Поликлиники. В частности хочу поблагодорить доктора-офтальмолога Черненок Маргариту Павловну. Она очень хороший специалист! Спасибо за качественно предоставленные услуги, а также за возможность видеть окружающий мир. Я очень рад что обратился за помощью именно в Вашу поликлинику, Высший, уровень !!! Спасибо !!!
Ярослав Ярослав написав (ла) 18 Лютого 2020 року в 18:31:
Хочу выразить благодарность терапевту Джалалова Р.Р за достойную консультацию и вникание в проблему. Всегда уточнит как самочувствие и порекомендует действенное лечение.
Анатолий + Людмила Анатолий + Людмила написав (ла) 18 Лютого 2020 року в 17:45:
В очередной раз мы с женой не можем не высказать особенную благодарность от всей души нашему участковому врачу Джалаловой Рэнэ Рубеновне за её внимательный подход к больному человеку. Снова заболел пневмонией, сильно расстроился,но доктор пришла и как то сразу успокоила, что всё будет хорошо.Я ей поверил т.к. она меня не впервой спасает.Отдельное СПАСИБО хочется сказать медсестричке Ларисе Сергеевне за её золотые руки и человеческое отношение к больному. Благодоря ВАМ мы ещё как то живём в это тяжёлое время.СПАСИБО (дорогие)-спасибо !!!!!!!!!!!!!
Елена Елена написав (ла) 13 Лютого 2020 року в 20:22:
Хочу выразить огромную искреннюю благодарность врачу рентгенологического отделения Мякине Денису Александровичу и всем сотрудникам отделения.
Денис Александрович очень хороший специалист, внимательный, неравнодушный.
Жаль, что его нельзя выбрать в качестве семейного доктора
Ольга Ольга написав (ла) 13 Лютого 2020 року в 19:48:
Здравствуйте! Хочу поделиться своим горем. У меня умер папа, не дождавшись очереди на операцию. А виной тому ваша горе-поликлиника ! Он в декабре сдавал анализы, в 18 кабинете ,там была сумасшедшая очередь,его отказывались принимать. Все-таки приняла у него анализы работница лаборатории со словами,вам что все равно-я их сделаю или выброшу,вам абы сдать (и ещё была куча оскорблений и унижений с непонятным смыслом, - она не славянской национальности). Нам сделали одолжение, приняв папу и наговорили гадостей.Через несколько дней я пришла забрать результаты анализов,а их нет ни в одной регистрационной книге. Она действительно их выбросила ! Так мой папа и не попал на плановую операцию, а до новой даты просто не дожил .
Хотелось бы через свою боль донести до вас на сколько не квалифицированные сотрудники у вас работают, позволяя халатно относится к жизни пациентов.
Відповідь від адміністратора: med1
Шановна Ольго, приносимо Вам свої співчуття з приводу втрати рідної людини.
З працівниками клініко-діагностичної лабораторії проведена бесіда з питань виконання вимог службової етики та деонтології по відношенню до пацієнтів.
Шкодуємо та вибачаємося за прикру ситуацію, яка сталася.
Маргарита Маргарита написав (ла) 13 Лютого 2020 року в 16:23:
Два тижні назад я звернулась до лікаря - травматолога Дорошенка для оформлення довідки, на що він мені сказав ,що подзвоне,як вона буде готова, але два тижні минуло і мені ніхто не пердзвонив.Знов витрачати свій час і прийти на прийом не бачу сенсу,якщо вона не готова то я так можу приходити і рік за нею кожні два тижні,що мені зробити для отримання довідки?
Відповідь від адміністратора: med1
Шановна Маргарито! Ваше звернення розглянуто. ЛІкаря-травматолога Дорошенка Д.С. зобов'язали зв'язатися з Вами телефоном з метою вирішення пиитання про надання необхідної Вам довідки. Приносимо вибачення за допущену затримку.
Сергей Сергей написав (ла) 12 Лютого 2020 року в 10:31:
Хорошая функция запись на приём через интернет, вот только "нагадування про візит" перестали присылать, а так было идеально. А вот записаться к невропатологу такая же проблема, как и в советском союзе. А ещё перед тем, как попасть на приём к врачу нужно пройти ещё 4-х врачей, иначе не примут. Зачем создали такие проблемы людям?
Відповідь від адміністратора: med1
Шановний Сергію!
Наразі у ароікоініці ведеться підготовча робота по переходу на нову медичну інформаційну систему - Helsi, яку широко використовують медзаклади у багатьох регіонах України. Ми сподіваємося, що питання, які Ви порушили у своєму звернені щодо функціонування сервісу запису на прйиом, будуть з часом вирішені.
Ірина Ірина написав (ла) 09 Лютого 2020 року в 18:25:
Добрий день, підписала декларацію з Маковецькою. Вже два дні не дає спокій в лівому боці, навіть уночі,запис гастроентеролога можна зробити лише на 20.02 , терапевт знаходиться до 22.02 на курсах, ЩО РОБИТИ ДО ЦЬОГО ЧАСУ?
Відповідь від адміністратора: med1
Шановна Ірино! На час відсутності лікаря-терапевта його завжди підміняю інший фахівець. Зверніться, будь ласка, до реєстратури поліклініки, де Вас проінформують про те, до кого з лікарів можна звернутися на прийом.

АНОНСИ. НОВИНИ. ПОВІДОМЛЕННЯ

Інші матеріали