Гостьова

Шановні пацієнти!
Адміністрація КНП «Міська поліклініка №11» Харківської міської ради
запрошує Вас до діалогу. Всі питання, зауваження, пропозиції будуть розглянуті й прийняті до уваги.
При цьому застерігаємо
: використання ненормативної лексики, погроз, пересилка спаму є неприпустимими.
Залишаємо за собою право на редагування та видалення записів.

Шановні користувачі!
Ваші звернення з питаннь проблеми РЕЄСТРАЦІЇ на сайті та роботи системи MedCadrPlus, направляйте до служби технічної підтримки інформаційної системи MedCadrPlus (MCPLUS), фахівці якої впроваджували програмне забезпечення і відповідають за його ефективне функціонування.
Свої питання надсилайте у службу підтримки: support@mcplus.com.ua

Залишити новий запис в гостьовій книзі

 
 
 
 
 
Поля, відмічені зірочкою, обов'язкові для заповнення.
Ваша адреса e-mail опубліковуватися не буде.
З міркувань безпеки ми запишемо IP-адресу 34.200.226.179.
Ваш запис в гостьовій книзі може бути показан не відразу, а тільки після попередньої перевірки адміністрацією сайту.
Ми залишаємо за собою право редагувати, видаляти або не публікувати записи в гостьовій книзі.
813 записів
Лариса Лариса написав 19 Жовтня 2020 року в 15:46:
Добрый день! Скажите пожалуйста, можно ли заключить декларацию с доктором, переслав документы электронной почтой. Личное посещение и сидение в очереди, это почти 90 % гарантия подхватить ковид.
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Ларисо, повідомляємо, що укладання декларації на надання первинної медичної допомоги в онлайн-форматі або за умови відправки документів поштою не передбачено регламентуючими це питання документами МОЗ України. Пацієнт повинен звернутися особисто, маючи при собі паспорт та ідентифікаційний код, мобільний телефон.
Анна Анна написав 16 Жовтня 2020 року в 20:15:
Записала маму недели за 2 к терапевту Рыжовой, тк наша Горенко болеет, на 20 октября. Мама диабетик, нужно получить метформин. И вот сегодня, 15 октября приходит смс, что мед заклад скасував прийом . Без объяснения. Буду с понедельника жаловаться везде, беспредельщики
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Ганно, приносимо вибачення Вам та Вашій мамі. У зв'язку з погіршенням епідеміологічної ситуації лікар-терапевт Рижова О.І. 20.10.20 чергує у кабінеті для пацієнтів з температурою. Зверніться, будь ласка до в.о. завідувача амбулаторії №3 Кожемяки Дмитра Миколайовича для вирішення Вашого питання.
Олена Олена написав 16 Жовтня 2020 року в 18:43:
Добрый день! У меня заключена декларация с семейным врачом Горенко К.В., но я второй месяц как не могу попасть к ней на прием, на сайте написано "запись на жаль неможлива". Подскажите врач еще работает в поликлинике? или мне нужно перезаключать декларацию с другим врачом?
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Олено, лікар Горенко К.В. хворіє. Зверніться, будь ласка, до в.о. амбулаторією №3 Кожемяки Дмитра Миколайовича.
Игорь Игорь написав 16 Жовтня 2020 року в 15:09:
Почему в 11-1 поликлинике результат ПЦР-теста на ковид нужно ждать больше недели, а в детской поликлинике можно его узнать на 3-й день?
Эти тесты разве делаются не в Померках ?
Или 11-я поликлиника там на каком-то "особом" счету?
Відповідь Адміністрації: med1
Шановний Ігоре, фахівці поліклініки №11 лише проводять забір біологічного матеріалу для тестування, а потім відвозять зразки до обласного латораторного центру. Терміни готовності аналізів від нас ніяк не залежать.
Що стосуєтья дитячої лікарні, то ці зразки обробляються у лабораторії 8-ї інфекційної лікарні. Можливо, вона менш завантажена і це позитивно відображається на термінах.
Игорь Игорь написав 16 Жовтня 2020 року в 14:55:
Как узнать результат ПЦР-теста, если терапевт, с которым подписана декларация не отвечает на звонки, не отвечает в вайбере?
К начмеду и зав.амбулатрии дозвониться не возможно. Информатор отправляет к лечащему врачу. В приемной прокричали, что нужно обращаться к "своему врачу" и бросили трубку.
Вопрос - чтобы узнать результат теста, нужно записываться к врачу и отстаивать очередь ?
Відповідь Адміністрації: med1
Шановний Ігоре, вкажіть, будь ласка, прізвище Вашого лікаря-терапевта, з яким укладена декларація. Щоб надати Вам відповідь, необхідно знати про кого з лікарів йде мова.
Татьяна Татьяна написав 16 Жовтня 2020 року в 10:36:
На вашем сайте есть услуга "вызов врача". В каких случаях можно ею воспользоваться? Раньше при температуре 38,5 врача вызывали на дом. А сейчас мне отказали в этой услуге. Сказали, что дежурные врачи принимают с температурой в поликлинике.
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Тетяно, у зв'язку з епідеміологічною ситуацією, яка наразі склалася, у поліклініці організовано роботу кабінету для пацієнтів з температурою. Прийом проводять чергові лікарі, які за потреби зразу направляють пацієнта на рентгенологічне обстеєження та за його результатами роблять пацієнтові признання медикаментозних засобів.
Оксана Оксана написав 16 Жовтня 2020 року в 09:45:
Доброго дня. Ми з чоловіком не зверталися до вашої поліклініки і не підписували декларацію з сімейним лікарем. Можливо зараз це зробити?
Дякую за відповідь.
Відповідь Адміністрації: med1
Доброго дня, Оксано! Укладання декларацій проводить лікар-терапевт Плахтій Н.Г. Вас треба записатися до неї на прийом через реєстратуру поліклініки та у призначений день прийти, маючи з собою паспорт, ідентифікаційний код та мобільний телефон.
З 4 листопада планується підписання декларацій ще одним лікарем. Повідомлення буде розміщене на сайті поліклініки, детальні відомості можна з'ясувати у реєстратурі за телефоном 725-08-56.
Ал Ал написав 16 Жовтня 2020 року в 08:04:
Доброе утро! 15.10.2020., ходила с кумой на приём к дежурному врачу. Попали к Джалалова Рене Рубеновна. Хотели заключить договор, так как моя кума не скем его не заключила, и взять направление на бесплатный ПЦР тест,но нам было отказано и дано направление на платный тест в Мелениум. Вобщем с чего все началось : у меня был подтвержденый тест Covid-19, а моя кума была в тесном общении со мной, и после контакта со мной у неё появились все признаки короновируса, только единственное что нет пневмонии. Мы это все рассказали Джалаловой, на что она дала направление на платный тест! Я начала ей говорить что по законодательству положен бесплатный тест, так как она контактное лицо и имеет все признаки Covid-19. Джалалова ответила что мы все контактные и идите сдайте платный тест, а потом с результатом приходите ко мне и заключайте договор. Я попросила выписать хотя бы лечение, на что она сказала:какое лечение без теста?! После того как я задала вопрос что нам делать, ложиться и умирать, она выписала антибиотик который кума пьёт уже 4 дня и её состояние только ухудшается, мы конечно ей об этом сказали, на что был дан ответ, который меня вообще поразил "НУ А ЧТО ВЫ ХОТЕЛИ, У ВАС КОВИД". Я просто в диком ужасе зная о том что это реально Covid-19, врачь направляет на платный тест. У моей кумы сейчас не лучшее положение в жизни, у неё 4 годовалый ребёнок и она на данный момент без работы! У неё просто нет возможности сдать этот платный тест, цена которого 1500 грн. А ещё Джалалова сказала: вот тебе направление на тест в Мелениум от меня, тебе там даже скидку сделают! Вообще она так поступает не только по отношению к моей куме, она ещё так же пыталась поступить с моим отцом, но я начала с нею ругаться и выбила направление на бесплатный тест! Мой папа 26 дней провел в 25 больнице с Covid-19 и воспалением, выписали его и я пришла с его выпиской в больницу что бы было выписано дальнейшее лечение и конечно взять направление на повторный тест, так как ему при выписке его не сделали, а он начала мне рассказывать что бы мы шли в Мелениум! Это вообще нормально????? Наш вообще врач Лесняк Зоя Ивановна, но к большому сожалению она сейчас на больничном, по этому нам приходится проходить такие круги ада! Я вчера звонила на горячую линию и мне был дан ответ, что она или другой доктор с которым заключил договор обязан дать направление на бесплатный ПЦР тест! Так вот хотелось бы узнать, как поступать моей куме, ей лечь и ждать дома смерти в свои 31 год, или все же Вы будете врачами и начнёте лечить так как это положено?
Відповідь Адміністрації: med1
У зверненні не вказано жодних даних про пацієнту. Напишіть, будь ласка, прізвище, ім'я, по-батькові для з'ясування усіх обставин та надання відповіді.
Катя Катя написав 14 Жовтня 2020 року в 20:25:
Уважаемые медицинские работники!
Спасибо,что несете трудовую вахту и в будни, и в праздники, помогая нам, пациентам, в трудный период противостояния с пандемией. ВЫ - НАСТОЯЩИЕ).
Спасибо за достойный пример отношения к работе, который Вы показываете своим коллегам, интеллигентность и неподдельную заинтересованность и заботу о людях.
Молимся за Вас всех и желаем здоровья!
Зинаида Зинаида написав 14 Жовтня 2020 року в 16:10:
Подскажите.работает ли сегодня поликлиника и до какого времени?
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Зінаїдо, по святковим дням у поліклініці працює лише черговий лікар-терапевт до 19.00 та черговий лікар-хірург до 16.00.
Ирина Новицкая Ирина Новицкая написав 14 Жовтня 2020 року в 15:47:
Хочу выразить свою благодарность врачу терапевту 11 поликлиники Мелетовой Веранике Владимировне за ее нелегкую работу.Очень отзывчивый чуткий человек всегда приходит на помощь в любое время суток,когда бы к ней не обратился. Врач профессионал с большой буквы.Дай Бог Вам здоровья и терпения.
Світлана Світлана написав 14 Жовтня 2020 року в 10:59:
Хочу висловити вдячність та найкращі побажання терапевту Іванченко Інні Вікторвні за допомогу нашій родині, чуткість, людяність, високу кваліфікацію.
Марина Марина написав 13 Жовтня 2020 року в 14:57:
Доброго дня, коли буде працювати флюрографічне відділення? апарат поломаний, робити у приватній кліниці за 100 грн немає можливості
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Марино, повідомляємо що апарат дійсно вийшов з ладу. Адміністрацією поліклініки у терміновому порядку подано заявку на його ремонт обслуговуючій кампанії, яка має прислати фахівця.
Безоплатне дослідження можна зробити у інших медичних закладах, які мають договір з Національною службою здоров'я України. Для цього необхідно мати на руках електронне направлення Вашого лікаря, з яким укладена декларація.
Анна Анна написав 13 Жовтня 2020 року в 14:26:
Светлая память Надежде Григорьевне Тицкой! Была нашим семейным врачём, очень добрый и отзывчивый человек. Мы с мужем приносим свои соболезнования родным и сотрудникам Надежды, скорбим вместе с Вами. Сожалеем об утрате. Царствие небесное.
Татьяна Татьяна написав 13 Жовтня 2020 року в 12:16:
Декларация была заключена с Тицкой Н.Г., но к сожалению ее больше нет. С кем из врачей можно заключить декларацию?
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Тетяно, декларації на надання первинної медичної допомоги укладає лікар-терапевт Рлахтій Н.Г. Крім того, адміністрація поліклініки виставила об'яви про вакансію лікаря-терапевта з запрошенням на роботу у Центр первинної медичної допомоги поліклініки №11.
Геннадий Геннадий написав 12 Жовтня 2020 року в 14:50:
Пришол 12.10.2020 в поликлинику с температурой и кашлем. Очередь к дежурному врачу отсидел 2 часа, отправили на рентген плюс ещё 2 часа.
После ренгена надо опять к врачу сижу жду челый час, никого нет.
Відповідь Адміністрації: med1
Шановний Геннадію, перепрошуємо за очікування. Повірте, адміністрація поліклініки приймає усіх можливих заходів, аби надати медичну допомогу усім, хто її потребує. Наразі у кабінеті прийому пацієнтів з температурою працює 8 лікарів-терапевтів (по 4 фахівця у зміну). Після чергування вони продовжують приймати пацієнтів на звичайному прийомі. Навантаження дуже велике, частина лікарів хворіє.
Просимо з розумінням ставитися до ситуації, що склалася. ЗА необхідності звертайтесь до керівника Центру ПМД чи адміністрації.
Олена Олена написав 11 Жовтня 2020 року в 16:50:
Щирі співчуття рідним, близьким та колегам Надії Григорівни Тіцької. Пішла з життя талановитий лікар, світла, чуйна, життєрадісна жінка, яка ніколи не втрачала оптимізм та підтримувала своїх пацієнтів професіоналізмом і добрими порадами. Царство небесне, нехай їй земля буде пухом.
Катя Катя написав 10 Жовтня 2020 року в 17:50:
Мои соболезнования родным и близким, коллективу поликлиники в связи с уходом вашей коллеги Тицкой Надежды Григоревны, Царство небестное, пусть земля ей будем пухом!
Катя Катя написав 09 Жовтня 2020 року в 19:15:
Добрый вечер. Подскажите еть ли данный момент обследование головы (энцефолограмма (ЭЭГ, РЭГ, ЭхоЭГЭ), можно ли взять направление у семейного врача и пройти данное обследование?, оно ведь бесплатно?, если нет то где можно это сделать?
Відповідь Адміністрації: med1
Шановна Катерино, для вирішення Вашого питання зверніться до лікаря, з яким укладена декларація, для отримання електронного направлення.
Оскільки у поліклініці №11 тимчасово відсутній фахівець, який виконує ці види обстежень, Ви можете звернутися до іншого медичного закладу, де проводять обстеження та діє заключений договір з Національною службою здоров'я, яка фінансує вартість обстеження закладу, а для пацієнта у такому разі воно є безоплатним.
Катя Катя написав 09 Жовтня 2020 року в 19:08:
Добрый вечер!), оставляю положительный отзыв, оень понравился ремонт в поликлиннике терапевтичеком отделеннии молодцы, очень приятная обстановка, сразу чувствуеться уют, уют как дома, но конечно лучше не поподать в больницу! Скажите также хочу узнать такойже ремонт и дальше будет продолжаться?, например неврологическое отделение? Желаю вам больших успехов в продвижении дальнейшего ремонта.

АНОНСИ. НОВИНИ. ПОВІДОМЛЕННЯ

Інші матеріали