Гостьова

Шановні пацієнти!
Адміністрація КНП «Міська поліклініка №11» Харківської міської ради
запрошує Вас до діалогу. Всі питання, зауваження, пропозиції будуть розглянуті й прийняті до уваги.
При цьому застерігаємо
: використання ненормативної лексики, погроз, пересилка спаму є неприпустимими.
Залишаємо за собою право на редагування та видалення записів.

Шановні користувачі!
Ваші звернення з питаннь проблеми РЕЄСТРАЦІЇ на сайті та роботи системи MedCadrPlus, направляйте до служби технічної підтримки інформаційної системи MedCadrPlus (MCPLUS), фахівці якої впроваджували програмне забезпечення і відповідають за його ефективне функціонування.
Свої питання надсилайте у службу підтримки: mcplus.com.ua/contact/

Залишити новий запис в гостьовій книзі

 
 
 
 
 
Поля, відмічені зірочкою, обов'язкові для заповнення.
Ваша адреса e-mail опубліковуватися не буде.
З міркувань безпеки ми запишемо IP-адресу 3.85.214.0.
Ваш запис в гостьовій книзі може бути показан не відразу, а тільки після попередньої перевірки адміністрацією сайту.
Ми залишаємо за собою право редагувати, видаляти або не публікувати записи в гостьовій книзі.
517 записів.
Алина Алина написав (ла) 13 Жовтня 2019 року в 00:34:
Добрый вечер.Хочу выразить благодарность терапевту Веклич Виктории Ивановне.Очень внимательная и приятная,провела осмотр и назначила адекватное лечение!Понравилось,что назначили минимум лекарст,которые помогли,а не сразу начали с антибиотиков,как любят многие врачи.
Аня Аня написав (ла) 10 Жовтня 2019 року в 21:25:
Добрый вечер ув., администрация сайта!, подскажите пожалуйста врач стоматолог-хирург Калиновская Ирина Игоревна ведет прием, так как на табло в поликлинике нет часов работы как она принимает, а на сайте висит, что она принимает с 11-14, это так и есть, это время?, подскажите пожалуйста. Благодарю за понимаение.
Відповідь від адміністратора: med1
Шановна Анно! ПОвідомляємо Вам, що лікар-стоматолог хірург Калиновська І.І. веде прийом в робочі дні тижня (з понеділка по п'ятницю) з 09.00 до 16.00. На стенді з розкладом вказані саме ці відомості.
Записуйтесь та приходьте лікуватися.
Иван Иван написав (ла) 10 Жовтня 2019 року в 10:16:
Хочу выразить свою благодарность доктору-офтальмологу Черненок Маргарите Павловне за ее добросовестный труд, за вовремя даное мне направление на льготную операцию по катаракте о горисполкома. Побольше бы таких врачей как она. Спасибо Вам большое.
Ирина Ирина написав (ла) 09 Жовтня 2019 року в 19:06:
Хотелось бы отметить и поблагодарить замечательного врача гинеколога Шугалей Марию Алексеевну. Стояла на учёте у Шугалей М. А. и ни разу не пожалела, что выбрала именно её, всегда внимательный врач,замечательное отношение, ничего лишнего. Отдельное спасибо акушерке Раисе Григорьевне, также всегда внимательна и отзывчива. Спасибо Вам огромное! Всем советую этого врача, даже не думала, что в этой поликлинике могут так приятно удивить.
Виктория Х. Виктория Х. написав (ла) 09 Жовтня 2019 року в 13:55:
Добрый день, писала жалобу 5.10.19, хочу отметить что претензий к врачу гинекологу Оганесян Оксане Викторовне не имею, а хочу поблагодарить врача, за профессионализм и качественное обслуживание, она замечательный врач и мастер своего дела, всегда принимает и помогает в любой ситуации, находит 100% верный диагноз и методы его лечения, посоветую как хорошего специалиста и другим людям, а вот к информаторам по составлению электронной записи приема к врачам имею претензию, прошу указывать достоверную информацию в электронной таблице о работе врачей, заранее спасибо!
Виктория Виктория написав (ла) 05 Жовтня 2019 року в 12:58:
Зачем Вы выставляете по субботам запись к врачу,а именно Оганесян Оксана Викторовна врач гинеколог, если врач по факту сегодня не работает!!!!! Зачем это делать?!!!!! 5.10.19
Відповідь від адміністратора: med1
Шановна ВІкторіє! Прикрий інцидент, про який Ви написали на Гостьову сторінку сайту, вичерпано. Дякуємо Вам за звернення і ще раз раз приносимо вибачення.
Максим Максим написав (ла) 04 Жовтня 2019 року в 10:21:
Добрый день. Почему приходит на почту будто бы я записан на прием к терапевту Шпинева Н.В ?
Я это не делал и не планировал. Либо вы занимаетесь махинациями, тем самым увеличивая колличество пациентов, либо что то еще не совсем честное!!! Перестаньте заниматься глупостями иначе это будет обсуждением во всех СМИ
Відповідь від адміністратора: med1
Шановний Максиме! Дякуємо, що не залишаєтесь байдужим і сприяєте наведенню порядку у роботі медзакладу. Керівництво поліклініки запрошує Вас для особистої бесіди з метою більш детального обговорення порушеного питання, щоб подібні випадки не траплялись. Знайдіть, будь ласка, час для відівідання адміністрації (зверніться до приймальні поліклініки).
Евгений Евгений написав (ла) 03 Жовтня 2019 року в 17:06:
Здравствуйте,объясните пожалуйста,зачем вводить электронную очередь,если при записи на 15-00 человек попадает на прием в лучшем случае в 16-00(если все звезды сложатся) обычно на прием попадаешь не раньше чем на 2 часа позже указанного времени. Вопрос,зачем нужна эта электронная очередь?
Відповідь від адміністратора: med1
Шановний Євгене! Ви порушили питання, над яким наразі працює керівництво Центру первинної медичної допомоги та адміністрація медзакладу. Знаємо про наявність збоїв і відпрацьовуємо алгоритм дій, що унеможливить подібні випадки. Впевнені, що зможемо налагодити цю справу. Вибачте, будь ласка, за доставлені незручності.
Александра Александра написав (ла) 30 Вересня 2019 року в 10:06:
Добрый день! У меня возникла ситуация: договор с врачом я не подписывала, в поликлинику не обращалась, но больница сама меня записывает на приёмы.
Итого я "была" на приёме у терапевта в сентябре (Джалалова Р.Р), есть даже отметка, что я посетила приём. И снова: на 2 октября я записана на еще один приём к терапевту (Бурч О.Б.). Вы
занимаетесь фальсификацией? Прокомментируйте, пожалуйста, ситуацию
Відповідь від адміністратора: med1
Шановна Олександре! Дякуємо за звернення. Воно розглянуто, про результати розгляду завідувачем амбулаторії поліклініки Вам надано роз'яснення. Проблеми чисто технічні, пов'язані з наявністю пацієнтів з одним і тим же прізвищем. Дякуємо за розуміння.
Наталия Петровна Наталия Петровна написав (ла) 26 Вересня 2019 року в 21:02:
В июне месяце обратилась к Веклич за консультацией по поводу кашля.Прослушав меня, отправила на рентген, который показал что у меня воспаление лёгких. После этого Веклич назначает мне курс лечения(антибиотики и таблетки от кашля), пропив их моё состояние ухудшилось и я обратилась в 13 поликлинику на проспекте Гагарина, меня попросили там принести уже пройденный рентген, в 11 поликлинике мне скинули его на диск и врач с 13-ой поликлинике сказал что воспаления лёгких у меня нет.После этого у меня пошла сильная аллергия, которую я лечу до сих пор. Спасибо доктору Веклич, которая сказала мне "скажите спасибо,что вы остались живы" и узнав о том что воспаления лёгких у меня нет уничтожила мою карточку. Всем рекомендую сменить этого доктора, чтобы ни отправиться на тот свет.
Відповідь від адміністратора: med1
Шановна Наталіє! У процесі рентгенологічного обстеження лікарем-рентгенологом Вам був поставлений діагноз пневмонія, і лікар-терапевт Веклич В.І. зробила призначення у відповідності до діючого протоколу лікування пневмонії.
Передбачити реакцію Вашого організму на призначений антиіотик лікар, звичайно, не могла. Шкодуємо, що так трапилося. Надалі Вам слід враховувати, що саме цей препарат викликає у Вас прояви алергії та попереджувати про це лікарів.
Приносимо вибаченя за непорозуміння з медичною карткою, вона буде знайдена. Щодо результатів аналізів, то їх копії Вам будуть надані. Зверніться, будь ласка, до завідувача амбулаторії №3 Центру первинної медичної допомоги поліклініки Ольги Юріївни Долгової (4-й поверх, кабінет № 113).
Татьяна и Сергей Олейник Татьяна и Сергей Олейник написав (ла) 24 Вересня 2019 року в 11:16:
Были с мужем на приеме у терапевта Тицкой Надежды Григорьевны по поводу прививки от дифтерии. Она очень чуткий и внимательный врач. По ее рекомендации прошли некоторые исследования и прививки. Надежда Григорьевна профессионал с большой буквы. Огромная благодарность ей и медсестре Кате. С уважением!
Благодарный пациент Благодарный пациент написав (ла) 22 Вересня 2019 року в 19:42:
Выражаю огромную благодарность врачу стоматологу-хирургу, Калиновской Ирине Игоревне, она хороший чуткий врач,и все что здесь написано это не правда!.
Александр Александр написав (ла) 21 Вересня 2019 року в 18:28:
Записался на прием к ЛОРу 21.09.2019, пришел в назначенное время, прождал 10 минут, после чего из кабинета вышла медсестра и позвала всех кто без записи. На мой вопрос почему меня не вызвали в назначенное мне время ответ был прост - Вас нет у меня в списке и вместо того что бы принять сказали ждать и может быть меня примут на прием. Все из-за того что им лень проверять записи пациентов с утра. Крайне возмущен сервисом, такое уже не первый раз.
Відповідь від адміністратора: med1
Шановний Олександре!
Приносимо вибачення за доставлені незручності. Справа в тому, що сервіси, які використовуються в електронній реєстратурі, на поточний час продолжують доопрацьовуватися, а відтак мають місце певні збої. Приймаємо до уваги Ваші зауваження. Впевнені, що в подальшому подібні ситуації не траплятимуться.
Владимир Владимир написав (ла) 20 Вересня 2019 року в 16:33:
Обратился за помощью к врачу - офтальмологу Черненок Маргарите Павловне с острой болью в глазу (без записи так как помощь понадобилась срочно). Доктор грамотно обследовала меня, дала направление на необходимые анализы, назначила лечение - которое мне помогло вылечится. Очень благодарен ей за выздоровление.
Александр Александр написав (ла) 18 Вересня 2019 року в 18:46:
Наша бабушка стала себя плохо чувствовать, обратились за помощью к терапевту Суховой Инне. Большое спасибо этому врачу за то что помогла разобраться в причине плохого самочувствия бабушки, назначила лечение, после которого улучшилось самочувствие. Выписала рецепт на лекарства, по которому купили таблетки практически бесплатно. Побольше бы таких врачей в нашей поликлинике.
Олена Олена написав (ла) 11 Вересня 2019 року в 11:03:
Повертаємось до теми туалетів. Все закрито. Напишіть, де конкретно, на якому поверсі та з якої сторони є відкритий туалет для відвідувачів, від якого не потрібно бігати і просити ключ.
Відповідь від адміністратора: med1
Доброго дня, Олено! По суті порушеного Вами питання повідомляємо наступне.
Наразі для пацієнтів відкриті туалетні кімнати на 3-му та 4-му поверхах, на 1-му поверсі обладнано туалет для осіб з обмеженими фізичними можливостями, є туалетна кімната у денному стаціонарі поліклініки.
Для зручності пацієнтів туалетні кімнати поліклініки були капітально відремонтовані, оснащені сучасною сантехнікою, облицьовані кафелем, приміщення систематично прибираються і утримуються у належному стані.
Але останнім часом доводиться стикатися з фактами вандалізму зі сторони відвідувачів поліклініки. Є непоодинокі прикрі випадки, коли сторонні особи знімали і виносили сантехніку, крали крани, раковини, розбивали унітази. Це завдає матеріальних збитків медзакладу і приносить незручності пацієнтам, а відтак змушує нас контролювати ці приміщення з метою унеможливлення розкрадання сантехніки.
У години, коли в будівлі медзакладу перебуває незначна кількість відвідувачів, туалети закривають, ключі від них знаходяться у кімнатах молодшого медичного персоналу, які розміщені поруч, і видаються пацієнтам на їх прохання.
Розуміємо, що це не найкращий варіант, але поки що змушені дотримуватися такого порядку. Просимо Вашого розуміння і сподіваємося, що з часом випадки негідного ставлення окремих осіб до громадського майна перестануть мати місце.
Ирина Ирина написав (ла) 09 Вересня 2019 року в 18:28:
Хотела поблагодарить Долю О.В, за предложенное лечение, благодаря этому я быстро пошла на поправку, за что ей огромное спасибо! Услышала, что могут закрыть дневной стационар, но я считаю, что это будет большой ошибкой, и он просто не обходим. Заранее спасибо администрации, что скорее всего прислушаетесь и все таки оставите его!
Елена Елена написав (ла) 09 Вересня 2019 року в 15:48:
Добрый день, к отзыву которому я писала, у меня на десне как шишичка похоже на кисту но это я уже своими догоадками догадалась, шишечка на внутреней стороне губы, была у врача Калиновская, она сказала, что нельзя потому-что!!!, и развела руками, даже не аргументировав почему???, да еще и в предачу начала говрить при другом враче, что она вечно что-то..!!!, хотя доктор прекрасно знает что у меня есть заболевание и есть предосположеность к этому, зачем всем расказывать что я вечно что то не так, хотя у я уже два года не была, меня не чего не беспокоило!, большая прозьба разобоаться в данной ситуации чтоб врачь хотябы обьясняла ситуацию почему эту кисту нельзя убрать амбулоторно!!, и не уприкать пациента что она вечно..., честно мне очень обидно(, буду вам очень признательна)
Відповідь від адміністратора: med1
Шановна Олено! Запрошуємо Вас особисто звернутися до заступника головного лікаря поліклініки з медичної частини Григор'євої Светлани Анатоліївни (з 08.00 до 16.00, кабінет №25) для комісійного огляду та надання відповіді на питання, які Ви порушили у своїх зверненнях.
Ананим Ананим написав (ла) 08 Вересня 2019 року в 21:52:
Добрый вечер администрация сайта!, у меня к вам такое дело!, я была у врача стоматолог-хирурга, у меня небольшая проблема нада удалять врачь сказала, что в стационаре, я говорю почему?, ответ врача потому что!!!, меня интересует вопрос, что это за ответ потомучто???, да еще и руками разводит!!!, прозьба разобраться с этим вопросом???, буду вам очень признательна!)
Відповідь від адміністратора: med1
Шановний пацієнте! У своєму зверненні Ви не вказали, до якого саме лікаря зверталися та не назвали себе. Тож з'ясувати усі подробиці описаної Вами ситуації не є можливим.
Щодо направлення пацієнтів, які мають ускладнені ситуації, для лікування в умовах стаціонару у відділенні щелепно-лицьової хірургії, то це усталена практика. Бо не всі втручання по видаленню зубів може провести лікар-стоматолог за умови амбулаторного лікування.
Наташа Наташа написав (ла) 03 Вересня 2019 року в 19:58:
Добрый вечер!, подскажитет пожалуйста у вас на сайте отображено, что оба врача стоматолога хирурга в среду 4.09 принимают на первой смене это так и есть, а в четверг 5.09 оба на второй?,ведь как я понимаю что должно быть на оборот, чтоб один на первой, а другой навторой, если можно откориктируйте пожалкйста график!, и такм дальше, оба на первой, и оба на второй! Буду вам очень признательна. Благодарю,за понимание!
Відповідь від адміністратора: med1
Шановна Наталіє! Дякуємо за звернення. У зв'язку з відпускою кампанією трапляються окремі випадки змін у графіках роботи лікарів. Наразі графік, виставлений на сайті поліклініки, відповідає дійсності.